Doporučovaný od 1 900,00 Kč
V nákupním seznamu od
Vytvořte nový nákupní seznam

FAQ - odpovídáme na Vaše dotazy!

2023-05-10

Každý den nám kladete mnoho otázek. Ptáte se nás na produkty dostupné v našem obchodě, na fungování našich webových stránek, na fungování vašich účtů a vyřizování vašich objednávek. Vždy se vám snažíme poskytnout co nejlepší odpovědi a pomoci vám, jak jen to jde. Abychom vám ještě více usnadnili vyhledávání informací, které vás zajímají, rozhodli jsme se shromáždit nejčastější dotazy a odpovědi na ně na jednom místě.

Kategorie dotazů:


Dotazy týkající se produktů:

1. Jaké jsou rozměry výrobku (nádoby, bombillas, termosky a dalšího příslušenství pro yerbu maté)?

Každý produkt dostupný v našem obchodě se snažíme dobře popsat, aby naši zákazníci přesně věděli, co kupují. Informace o rozměrech (objem, výška, šířka, průměr atd.) najdete v názvu výrobku, popisu nebo v parametrech, které jsou umístěny pod popisem. Pokud vám nějaká informace chybí, dejte nám prosím vědět - co nejdříve ji doplníme!

2. Jaký je rozdíl mezi keramickým materem, kalabásou nebo materem z palo santa? Jak se o ně starat?

Naše prodejna nabízí celou řadu nádob na yerbu maté vyrobených z různých materiálů - keramiky, dřeva palo santa nebo přírodní kalabásy. Keramické nádoby jsou trvanlivější a odolnější vůči vnějším vlivům a mechanickému poškození. Většinu z nich lze bez obav vložit do myčky nádobí a umývat mycími prostředky (pokud tomu tak není, je tato informace uvedena v popisu výrobku). Nádoby vyrobené z organických materiálů jsou poněkud náročnější. Před prvním použitím je třeba je řádně přichystat a během používání o ně řádně pečovat, aby vydržely co nejdéle.

Další informace o typech nádob na yerbu maté a rady, jak o ně pečovat, najdete na našem blogu:

3. Proč všechny vzorky v sadě, kterou jsem si koupil, vypadají stejně?

Zakoupením jakéhokoli setu yerby maté se vzorky v našem obchodě máte záruku, že každý vzorek bude jiný a žádná příchuť se nebude opakovat. Ačkoli na první pohled, po otevření balíčku, bude každý vzorek vypadat stejně, ve skutečnosti je v každém balíčku jiná příchuť. Název varianty a složení směsi najdete na zadní straně etikety.

4. Rád bych výrobek v sadě vyměnil. Je to možné?

Bohužel nemáme možnost výměny jednoho výrobku v sadě. Sortiment výrobků v našem obchodě je natolik široký, že si v něm každý najde to své. Máme atraktivní sady - startovací sady, sady pro páry, dárkové sady, sady se vzorky, multibalení, příslušenství i s ebenem a kávou.

5. Mohu zadat velkoobchodní objednávku a jak? Jaké jsou velkoobchodní ceny výrobků?

Na webových stránkách MateMundo.cz neprodáváme produkty ve velkém. Pokud máte zájem o velkoobchodní nákup yerby maté, čaje, kávy, příslušenství a produktů zdravé výživy, navštivte prosím velkoobchodní platformu venusti.eu. Ceny výrobků jsou k dispozici po přihlášení.

6. Jakou yerbu maté zvolit pro začátek?

Každý má rád něco jiného - záleží na vkusu a osobních preferencích. Někomu argentinská hořká yerba maté zachutná okamžitě, jiného od dalšího zkoušení odradí intenzita a hořká chuť. Pokud si nejste jisti, co vybrat, a bojíte se výrazné chuti cesmíny paraguayské, doporučujeme pro začátek brazilskou zelenou yerbu od Verde Mate Green - díky speciálnímu zpracování zahrnujícímu sušení horkým vzduchem a vynechání fáze sušení má yerba maté jemnou chuť a je vhodná na začátek vašeho dobrodružství s maté.


Dotazy týkající se nákupu, dodání a vyřizování objednávek:

1. Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

Při nákupu v našem obchodě můžete využít několik forem platby: klasický bankovní převod, online převod, platební kartu. Podrobné informace najdete na této stránce.

2. Jak a kdy mi bude zásilka doručena? Jaké jsou náklady na její doručení?

Všechny způsoby doručení, včetně nákladů na dopravu a dodacích lhůt, najdete na této stránce. Rádi bychom vám také připomněli, že při nákupu v našem obchodě za minimálně 1900 korun je doprava zdarma - platíte pouze za produkty.

3. Je možné zasílat zásilky do zahraničí? Jaké budou náklady na dopravu?

Ano, je to možné. Zásilky do zahraničí zasíláme prostřednictvím kurýrních společností DPD a DHL. Seznam zemí, do kterých zasíláme objednávky, a náklady na dopravu naleznete na této stránce.

4. Je možné si objednávku vyzvednout osobně?

Bohužel to není možné. Náš obchod funguje pouze online a vaše objednávka vám bude doručena kurýrem.

5. Proč moje objednávka ještě nedorazila?

To se může stát z různých důvodů - více či méně závislých na nás. Podlenašich obchodních podmínek, na vyřízení vaší objednávky máme 1 až 10 pracovních dnů od okamžiku nákupu. Objednávky se samozřejmě snažíme odesílat co nejrychleji, ale v případě velkého množství objednávek se tato doba může mírně prodloužit.

Pokud se váš balíček zdržel nebo ztratil u kurýrní společnosti, kontaktujte nás a my se spojíme s dodavatelem, abychom vaši objednávku našli.

Pokud chcete zkontrolovat, v jaké fázi se vaše objednávka nachází - použijte odkaz pro sledování, který jsme vám zaslali na e-mail. Odkaz najdete také ve svém účtu v informacích o objednávce: Váš účet -> ID Objednávky -> seznam aktuálně realizovaných objednávek.

6. Moje objednávka je pozastavena. Proč?

K tomu může dojít z různých důvodů, např.: nezaplacením nebo neúplnou platbou, nesprávnými nebo neúplnými údaji v objednávce, dočasným vyprodáním zásob produktu atd. Co nejdříve ověříme důvod pozdržení vaší objednávky a následně vás o tom budeme informovat a sdělíme vám, co máte udělat pro změnu stavu vaší objednávky.

7. Je možné zásilku sledovat?

Ano, po odeslání objednávky od nás obdržíte e-mail s odkazem na sledování zásilky. Veškeré informace najdete také ve svém účtu: Váš účet -> ID Objednávky -> seznam aktuálně realizovaných objednávek.

8. Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?

Dokud jste nezaplatili za zadanou objednávku, máte možnost ji změnit nebo zrušit. Přejděte na svůj účet: Klikněte na svůj účet -> ID Objednávky -> seznam aktuálně realizovaných objednávek a níže pod informacemi o objednávce klikněte na zelené tlačítko "Změnit objednávku" nebo na červené tlačítko "Zrušit objednávku". Objednávku můžete zrušit i po jejím zaplacení, pokud jsme ji ještě nestihli odeslat. Platbu vám vrátíme do 3 pracovních dnů.

9. Jaký je rozdíl mezi vrácením a reklamací?

Reklamace se vztahuje na zboží, které bylo během procesu objednávky poškozeno a je nepoužitelné (např. roztržený obal yerby maté, prasklé matero, promáčknutá yerbera atd.). Vrácení se vztahuje na výrobky, které jsou v nezměněném stavu a nebyly použity.

10. Objednané produkty byly při doručení poškozeny. Jak je mohu vrátit?

Pokud je výrobek, který jste obdrželi, vadný, můžete jej reklamovat. Přejděte na svůj účet: Vložte reklamaci do svého účtu: Váš účet -> Reklamace -> Přidat reklamaci, vyberte objednávku a výrobky, které chcete reklamovat, uveďte důvod reklamace, přiložte fotografie zobrazující poškození výrobku a vyčkejte, až váš požadavek zpracujeme (máme na to 30 dní). Jakmile vaši reklamaci přijmeme, zašleme vám informace na váš e-mail. Poté nám budete moci objednávku vrátit. Na této stránce najdete další informace na téma vracení peněz. Peníze za vrácené zboží vám zašleme do 14 dnů.

11. Objednávku jsem obdržel/a, ale výrobky nechci. Jak je mohu vrátit?

Objednali jste si zboží v našem obchodě, ale po obdržení balíčku jste zjistili, že výrobek nebo výrobky, které jste potřebovali, nejsou takové, jaké jste očekávali? Žádný problém! Celou objednávku nebo vybrané výrobky nám můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od nákupu. Přejděte na svůj účet -> Vrácení zboží -> Přidat vrácení zboží, vyberte objednávku a výrobky, které chcete vrátit, a projděte kroky pro vygenerování kódu pro vrácení zboží. Peníze za vrácené zboží vám zašleme do 14 dnů. Další informace o vracení zboží naleznete na této stránce.

Nezapomeňte, že vrátit můžete pouze výrobky, které jste nepoužili, a v případě potravin pouze ty, které nebyly otevřeny!

12. Jak dlouho budu muset čekat na zpracování své objednávky a vrácení peněz?

Podle platných zákonů máme 30 dní na vyřízení reklamace a 14 dní na vrácení peněz za vrácené zboží od okamžiku, kdy jsme obdrželi oznámení, že nám chcete vrátit svůj nákup. Upřesňujeme, že vrácení peněz můžeme pozdržet, dokud zboží neobdržíme nebo dokud nepředložíte doklad o vrácení zboží.


Dotazy týkající se fungování obchodu a účtu:

1. Mám slevový kód, ale nefunguje. Proč?

Pro zákazníky našeho obchodu máme mnoho slev, například na první nákup po přihlášení k odběru newsletteru nebo při příležitosti různých sezónních akcí. Slevy se vztahují na jednotlivé produkty, celé kategorie produktů nebo jsou závislé na hodnotě košíku - každá akce má trochu jiná pravidla a podrobnosti obvykle najdete v e-mailu od nás nebo na blogu.

Slevový kód můžete použít na dvou místech: na této stránce nebo v nákupním seznamu při zadávání objednávky - pokud je kód správný, aktivuje se a sníží cenu produktů. Na výše uvedené stránce (nebo na ni přejdete přímo z nákupního seznamu) si můžete ověřit všechny informace o kódu - jaké podmínky musíte splnit, abyste slevu získali, dobu platnosti kódu, sortiment výrobků, na které se vztahuje, a zda je kombinován s jinými akcemi. Důležité: najednou můžete aktivovat pouze jeden kód!

Může se stát, že váš nákupní seznam obsahuje vzorky produktů, zboží, které je právě v akci, nebo sady, které prodáváme téměř za cenu, a pak slevový kód sníží cenu jen nepatrně nebo dokonce vůbec. Pokud se tak stane, je nám to líto, ale bohužel nemáme vždy možnost cenu ještě více snížit.

Máte další otázky ohledně fungování slevových kódů v našem obchodě? Napište nám! Pokusíme se najít odpovědi na všechny vaše obavy.

2. Co je to věrnostní program a jak ho používat?

Při nakupování v našem obchodě získáte za každou objednávku body, které můžete vyměnit za produkty ze speciální záložky „Věrnostní Program”. Další informace o programu naleznete na této stránce, a podrobná pravidla jsou k dispozici na této stránce.

3. Chci sdělit svůj nápad/připomínku nebo nahlásit chybu na webových stránkách. Jak to mohu udělat?

Pokud máte nápady nebo připomínky, o které byste se s námi chtěli podělit, nebo jste na našich stránkách našli chyby, které byste nám chtěli nahlásit, můžete nás kontaktovat několika způsoby:

  • telefonicky od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00 hodin na čísle +420237762291,
  • mailowo: info@matemundo.cz,
  • prostřednictvím sociálních sítí: Facebook, Instagram.

Máte otázky, které zde nejsou zodpovězeny? Napište nám a zavolejte - rádi vám pomůžeme objasnit všechny nejasnosti! Výše uvedený seznam otázek a odpovědí budeme průběžně aktualizovat.

pixel